lördag 27 oktober 2012

Min Clinique-shopping + veckans shoppingtips

Jag föll, inte helt otippat, för frestelsen med Clinique-gåva på Åhléns och slog till på lite hudvård. Jag klarar mig inte utan världens bästa ansiktsvatten, så ett sådant fick det bli. Sedan slog jag också till på en ny burk av nya favoritnattkrämen Turnaround Overnight Radiance Moisturizer. Det kan ibland vara en nackdel att få recensionsexemplar (eller gratisprover när man handlar), eftersom man då kan förälska sig i ganska dyra krämer. Just denna är så bra att jag inte vill vara utan, trots att den kostar nästan 500 pix. Extra bra att slå till när man har Åhléns-kupong!

Här är gåvan som kom i en söt plåtburk. Nu till ytterligare några shoppingtips:
  • Hos L'Occitane får man just nu en Verbena Liquid Soap på köpet om man shoppar för 795 kr.
  • The Body Shop, som nyligen slagit upp portarna för e-handel i Sverige, har 30% på utvalda produkter.
  • Kicks har flera fina necessärerbjudanden just nu, och erbjudande på hudvård från Lumene, IsaDoras Dynamic Lash Growth Serum och Dynamic Lash Growth Mascara och maskaror från Maybelline för 99 kr.
  • Apotek Hjärtat har erbjudande på hudvård, bland annat på Age Well från  Oliva by CCS.
  • Utöver Clinique-gåvan har Åhléns också 30% rabatt på flertalet BB-krämer just nu.
Hoppas att ni har härlig lördag! Dela gärna med er i kommentarsfältet om ni sitter inne på fler bra shoppingtips!

4 kommentarer:

  1. Inga dåliga grejer, och bra tips!
    Jag var på Åhléns idag och fyndade Lumenes två fas oljeserum, 129 mot normalt 199. Missade förra gången. Min hy känns plötsligt väldigt torr, stram och känslig, så jag hoppas denna hjälper bra! Var länge sen jag använde den.

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd! Det serumet har jag också haft, riktigt bra!

    SvaraRadera
  3. vilken härlig beautyshopping :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kändes bra att hinna med nu :)

      Radera