tisdag 9 oktober 2012

Dagens öga med nätt helgpackning #2

Nu när jag är mammaledig (skum känsla när man ännu inte har någon bebbe!) hade jag naturligtvis storslagna planer på spännande bloggande med färgglada sminkningar. När det väl kommer till kritan blir det mest tämligen fruktlösa försök till vila. Här har vi dock ett öga från helgen som gått. Sminkpackningen var den samma som här.

Från en av Clinques fina julpaletter brun och beige skugga i mitten, samt den rosa näst längst till höger som highlighter. Jag använde också den fina paletten från julasken Beautiful Dreamer Too Faced (färgprov här) med rouget Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy och bronzerdelen av Sun Bunny, UDPP, Clinique High Impact Extreme Volume Mascara, Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced och brynpennan Instant Lift for Brows från Clinique

Ni har väl inte missat att jag recenserat Depends nya GelLack tidigare ikväll? Här kan ni se hur det ser ut efter två veckor på.

Jag vill också passa på att påminna om tävlingen med finfina lack från samma märkes höstkollektion. En dag kvar.!

2 kommentarer:

  1. Mycket fint även om det inte är färgglatt, jag tänker att jag ska vara färgglad, men fingrarna dras ändå till mer naturliga färger just nu. Är lite sugen på vinrött... ska se om jag har nån sån skugga. Vilken dag är din bebis planerad förresten, det är dags när som helst nu va? Gud vad jag är nyfiken på vad det blir.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ja, ibland är det ändå mer bekvämt. Men vinrött är säkert jättesnyggt på dig! Hoppas att du hittar någon bra i samlingen, annars får du shoppa!

      Den 27 är BF, så ja, när som helst nu :)

      Radera