onsdag 3 oktober 2012

Dagens i lila och varm rosa

Idag lät jag mig inspireras av Tinas fina sminkning och här är resultatet. Brandied Bronze från Clinique är en pålitlig favoritpalett att hala fram!

Här ser ni vad jag använt: lila och rosa skugga ur Brandied Bronze från Clinique, brynpennan Instant Lift for Brows och kajalen Starry Plum från samma märke,  All-in-one BB Cream från The Body Shop (färgprov!), UDPP, rouget Touch of Radiance Blush i färgen Radiant Blush från Lumene, High Impact Extreme Volume Mascara från Clinique och bronzern Snow Bunny ur The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här) från Too Faced.

Psst! Missa inte tävlingen med finfina lack från Depends höstkollektion!

4 kommentarer:

  1. Himla fin sminkning och den där paletten... Den ångrar jag fortfarande att jag inte lade vantarna på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas att den dyker upp någonstans så du kan fånga den. Den är otroligt användbar!

      Radera