fredag 21 september 2012

Nyfiken på: Apoliva Hair&Care Curl Booster

Häromdagen skymtade denna nyhet förbi på en apotekshylla. Att den är oparfymerad gör att den fångade mitt intresse direkt! Jag tycker nämligen att de flesta hårprodukter doftar alldeles för starkt. Det tycker min man också, han vill knappt vara i närheten när jag har nyfixat hår. Nu när jag har ett litet Pyre på väg är jag dessutom lite extra tveksam till prodkuter som doftar i onödan.

Apoliva Hair&Care Curl Booster utlovar definierade, kontrollerade lockar med bevarad glans. Dessutom innehåller den både värmeskydd och UV-skydd. Det senare gillar jag särskilt, eftersom jag ogillar mitt hår solblekt. Produkten är som sagt oparfymerad och kostar 69 pix för 100 ml. Det kan alltså var ett riktigt budgetfynd vi har att göra med här.  Jag ska ge mig ut och haffa ett exemplar så fort jag bara hinner!

Psst! Ni som väntar på holofredaghåll ut! Här spöregnar, och jag har inte ens lyckats fota mitt fina lack än. Har inte solen tittat fram till senare i eftermiddag blir det lampbilder.

4 kommentarer:

  1. Jag kämpar som en galning för att göra mitt lockiga hår rakt, iaf luggen. Men Göteborgsvädret gör det sannerligen inte lätt för mig. Hinner inte mer än platta håret så kommer det en skur.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du verkar bo på fel ställe :) Jag försöker också tämja frisset, men vill samtidigt gärna behålla lockarna.

      Radera
  2. Denna såg jag på ett "vanligt" apotek, Apo+. Halva priset, skulle tydligen utgå? Jag köpte inte...var nog dumt, jag har ju lockigt hår. Får se om det är kvar nästa gång jag kommer dit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen vad skumt, den är ju alldeles ny som jag förstått det... Jag får nog kolla läget med Apoliva själva!

      Radera