måndag 20 augusti 2012

Dagens läppar med IsaDora Perfect Matt Lipstick 01 Bare Bohemian

Nu ska vi ta en titt på lite läppar från IsaDoras höstkollektion Paradox. Här ser ni Perfect Matt Lipstick i nyansen 01 Bare Bohemian (119 kr) och Perfect Lipliner i Transparent Lip Fix (69 kr). 

Läppstiftet är mjukt och fint. Jag gillar verkligen finishen. Trots att den är matt är stiftet mjukt och krämigt. Att det halkat lite på sniskan här på en sidan är enbart mitt eget fel, jag applicerade slarvigt. Färgen är inte heller så dum. Personligen föredrar jag rödare läppstift, men i den mer neutrala genren tycker jag att detta var snyggt. Vad tycker ni?

Färgprov på handryggen kan ni se här.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker färgen är jättefin! Även om jag normalt sett föredrar rödare stift jag med. Eller rosa. Men den ser superfin ut! I alla fall på dig. Måste spana in det.
    Förra veckan var jag en sväng på Kicks Mobilia och blev jättebesviken när dom inte hade Paradox alls. Nåja, det kommer väl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ibland är det kul att prova något nytt!

      Synd att du inte hittade Paradox! Kicks är lite långsamma med att packa upp ibland...

      Radera
  2. Passar dig suveränt! Jättefint.

    SvaraRadera