tisdag 8 maj 2012

Månadens favoriter: april


Jag hakar på Honi och visar fyra aprilfavoriter:
- Jag preppar för sommarhuden med Radiant Touch Detoxifying Mask & Micro Scrub från Lumene.
- Skyddar den tunna huden under ögonen mot den skarpa vårsolen och döljer vinterns mörka skuggor med hjälp av Superdefense SPF 20 Age Defense Eye Cream från Clinique.
- Korallglöd till kinderna från Too Faced med Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy.
- Korallglöd till läpparna hittar jag hos  IsaDora Jelly Kiss Shine i Clear Coral (färgprov här).
Vilka har varit era favoriter under den gångna månaden?

2 kommentarer:

  1. Jag klarar mig inte utan Isadoras Anti Redness puder!
    Är på min andra dosa.
    Jag har nyligen köpt en mörkblå mascara, också den Isadora, gillar jättemycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooh, antirednesspudret är jag också nyfiken på. En mörkblå maskara skulle inte heller sitta fel...

      Radera