onsdag 18 april 2012

Sommarens nagellack från Kicks

Sedan Kicks lanserade sitt eget märke - KICKS Make Up med nagellack i höstas är det alltid lika kul att se vad de hittar på härnäst. Ovan ser ni sommarens lack, Sorbet Splash, Gröna Lund, Girls Night Out, Summer Fling, Cotton Candy, Curacao Punch, Pearl Necklace och Life Aquatic. Jag är mest pepp på de knalliga färgerna, men också nyfiken på finishen hos de två ljusaste.

Inom kort kommer ytterligare nyheter från märket, mer information om det kommer här hos mig så snart jag hinner. Nu vankas det motion för min del!

Lacken kostar 39 kr som vanligt och varje flaska rymmer 8 ml.

9 kommentarer:

  1. Ja även dessa tilltalar mig! Förbaskat också att naglarna är kassa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy vad trist att naglarna inte blir bättre :/

      Radera
  2. Kicks, jag vill gilla detta. Istället gäspar jag.

    Kanske är de roligare än de ser ut, har ju hänt förr att jag ändrat uppfattning när notd-bilder börjar komma.

    Summer fling ser hallonig ut, vilket alltid är trevligt. Jag har ju precis köpt ett hallonlack så jag hoppar det. Cotton Candy Curacao Punch (pust vilket namn!) är nog det roligaste av dem. Sommarpetrol liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt, den gröna heter så klart bara Curacao Punch.

      Radera
    2. Precis, jag missade ett komma ;)

      Det ska verkligen bli spännande att se dem på. Jag är nyfiken på de blå och det gröna!

      Radera
  3. Kicks är mitt nya favoritmärke på nagellack så jag förutspår ett eller annat köp här:)

    SvaraRadera
  4. Köpte Summer Fling igår, det var den enda som lockade. Rosa med fint guldigt/persiko-skimmer. De andra knalliga färgerna var creme och det är ingen favorit, men Gröna Lind har en rätt spännande färg faktiskt!

    Pearl Necklace såg ut att vara pärlemo så det va inte speciellt spännande, enligt mig. Men man kanske behöver se lite swatches innan man säger något?

    Gillar färgen på Cotton Candy också faktiskt, Nude med mer dragning åt rosa en beiget :)

    SvaraRadera
  5. Vilken bra rapport! Summer Fling och och Cotton Candy måste jag absolut spana in då!

    SvaraRadera