tisdag 10 april 2012

Dagens med Lumene Natural Code Eye Dramatizer Trio Eyeshadow Pretty

Tusen tack för alla gratulationer! Idag var det som sagt vanlig jobbdag som gällde för mig, men ett öga kan det bli ändå! Ljust och fint rosa funkade både på jobbet och på mysmiddag på restaurang!

Rosa kinder med rouget Candy Girl från Lily Lolo, fina nya trion Lumene Natural Code Eye Dramatizer Trio Eyeshadow i färgen 5 Pretty , IsaDora Jelly Kiss Shine i Pink Crystal (färgprov här), Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recension här!) från Lumene, bruna delen av duokajal från ULTA som jag fått av Ninni, Instant Lift for Brows från Clinique och maskaran Silfr från IDUN Minerals (läs min recension här).

8 kommentarer:

  1. Otippat bra tryck i de rosa färgerna måste jag säga. Fint öga som alltid.

    Bra att du haft en trevlig dag – rätt åt dig. Grattis igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det! Dem kommer jag säkert att använda en hel del!

      Tack snälla :)

      Radera
  2. Fint :)
    Jag är himla sugen på ett Jelly kiss läppstift, de verkar så snälla mot oss som inte är van vid färg :)
    Grattis igen fina du! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! <3

      Jelly Kiss-stiften rekommenderas varmt!

      Radera
  3. Jättefint! Har inte ens testat min Ulta-penna ännu, skäms på mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den var riktigt bra tyckte jag. Tack :)

      Radera