onsdag 2 november 2011

Shoppat Clinique (lite vanlig rubrik här...)



Efter att ha tipsat om den fina Cliniquebonusen som finns på Åhléns just nu kunde jag naturligtvis inte hålla mig från att själv gå dit. Hur jag än tänkte efter kom jag bara på en sak jag verkligen behövde (jag handlade ju ett och annat i USA i våras), nämligen en ny Clarifying Lotion (recension finns här!). En sådan blev det till mig, och sedan köpte min polare ett läppglans.

Vi delade på tjusiga gåvan ovan (fotograferad på en medelmåttig japansk restaurang). Jag lade rabarber på handkrämen och High Lenghts Mascara, efter som jag varken hade dem i min ägo eller hade testat dem sedan tidigare. Det ska bli spännande! Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte väntade in en trevlig nyhet som ni får läsa om här senare, men man kan inte tänka på allt...

3 kommentarer:

  1. Smart att dela på gåvan, och det var många fina produkter i den! :)

    SvaraRadera
  2. Josephine: Vi kände oss lite smarta :)

    SvaraRadera
  3. Har nu gjort detsamma! Fast jag köpte två take the day off eyes and lips, hade lite idébrist. Men fin gåva får man ju hur tråkigt man än handlar, hurra :)

    SvaraRadera