söndag 27 november 2011

Adventsläppar med Merry Berry & Prime Red



I fredags hade jag såhär tjusiga läppar. Om det inte vore för att jag sunkar omkring i sambons gamla 501:or och en gammal spex-t-shirt och målar grundfärg, hade jag slagit till på röd mun idag också.


Läppstiftet är favoriten Jelly Kiss i 59 Merry Berry och Perfect Lipliner (69 kr) i 31 Prime Red, båda ingår i IsaDoras julkollektion Red Rush (där stiftet ibland omnämns som Merry Red istället).

Jag har lite svårt att hitta julstämningen i höststormen, men hoppas att ni har en mysig första advent!

9 kommentarer:

  1. Dåligt med julstämning här också. Livar upp eländet med röda läppar (och concealer, känner mig som en sån där cool böna som är snygg utan smink). Ikväll blir det nog glögg framför pan am åtminstone.

    SvaraRadera
  2. Superfint! Själv hasar jag omkring osminkad i ett par mysbyxor med mjöl på, bakat frallor...

    SvaraRadera
  3. Vi dansade långdans runt köksön i hopp om att få lite julstämning. Det må ha sett väldigt roligt ut (får hoppas att grannarna inte såg oss) men det funkade i alla fall ;)

    SvaraRadera
  4. Ååh så fina läppar, för en gångs skull går jag med bara läppar idag, det gick ju bra tills nu hahaha. Måste hitta något läppstift nu, din färg på läpparna är gorgoues!!

    SvaraRadera
  5. Vad fina bilderna blev! Vacker färg och vackra läppar!

    SvaraRadera
  6. vilken vacker läppform du har! Och läppstiftet och fint oxå :)

    SvaraRadera
  7. Malin: Glögg är ändå det viktigaste med julen =)

    Ninni: Tack! Det låter ju mysigt! Och gott!

    Emz: Ha ha :) Kanske får testa det här också!

    Aida: Tack snälla!

    Sminkan: Tack :) Äntligen tittade det fram en liten lagom solglimt att fota i!

    BrillianNail: Tack så mycket!

    SvaraRadera