söndag 13 november 2011

Mavala Paradox hos mig


Mavalas höstkollektion Paradox är verkligen en kollektion i min smak, starka mörkare färger, blandat kräm och skimmer. Mycket trevlig att hitta den i brevlådan! Från vänster till höger ser ni: varmgrå metalliska 175 Platinum Marble, 176 Racing Green som är ett mörkt grönt krämlack, skimrande mörkblå 178 Denim Blue, 174 Purple Sensation som skimrar i kallare mörklila, vinröda skimmerlacket 173 Vertigo Red och tegelorangea krämlacket 177 Orange Amazone.


Purple Sensation, Vertigo Red och Orange Amazone igen. Jag är sugen på alla tre särskilt Orange Amazon.


Platinum Marble, Racing Green och Denim Blue, också riktigt fina. Kön med otestade lack växer stadigt, men det är bara trevlig! Vilket lack vill ni se på först?

Psst! Ikväll vankas det tävling här på bloggen. Missa inte!

12 kommentarer:

  1. Tittade på de lacken på Åhléns häromdagen, de ser superfina ut!

    SvaraRadera
  2. Vilka godbitar :) Dom är underbara allihop!

    SvaraRadera
  3. Alla är fina, men jag är nog mest nyfiken på Platinum Marble!

    SvaraRadera
  4. De ser väldigt fina ut! Speciellt de skimmriga.. Jag är sugen på dessa, men också på mavalas nya vinterkollektion med glitterlack! :)

    SvaraRadera
  5. De är en härlig höstkollektion. Jag köpte själv den vinröda, blåa och orangea!

    SvaraRadera
  6. Haha, Racing Green är ju blå? Hur tänkte de nu? men lacken ser söta ut ändå så klart.

    SvaraRadera
  7. Ninni: Ja, visst är de fina!

    Honi: Ja =)

    Lotta: Aha, det är nog det jag är minst sugen på. Jag är mest sugen på färg!

    Jessica: Den verkar inte heller dum!

    Emma: De är jättefina!

    Sminkan: Nja, det är nog mest grönt. Jag får skynda mig att visa!

    SvaraRadera
  8. Jag fingrade lite på dessa i fredags, Racing Green och Purple Sensation är definitivt färger i min smak!

    SvaraRadera
  9. Roxcat: De är riktigt tjusiga!

    SvaraRadera
  10. Orange amazone fingrade jag på för ett par dagar sedan, jättefin!

    SvaraRadera
  11. Josephine: Det ligger bra till i testkön :)

    SvaraRadera
  12. Åh, de är så fina. Jag kan inte välja vilka jag vill ha bara..

    SvaraRadera