måndag 7 november 2011

Mången dagens med In the Meadow



Trots att jag har burit exakt likadan sminkning i tre dagar har den bara nätt och jämnt fastnat på bild. Lumenes krämskugg Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow In the Meadow är hur som helst en riktigt bra snabbt-över-hela-locket-skugga. Den är helt enkelt mycket snyggare än vad som framgår av mina bilder här.


Jag har använt solpuder från Physicians Formula, rouget Baked to Last i Coral från The Body Shop, Beauty Base Crystal Radience Primer också från Lumene, Lumene Touch of Radince Highlighter, 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon från Urban Decay, Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene (på ena ögat), UDPP (på andra ögat), krämskuggan, maskaran Silfr från Idun Minerals och Clinique Instant Lift for Brows.

7 kommentarer:

  1. Den är snygg - jag gillar sådana sminkningar. Även om de inte fastnar på bilden så är de snygga IRL

    SvaraRadera
  2. Det är synd att det är så svårt att få sådana naturella sminkningar att fastna på bild. Fint är det dock :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen den typen av skuggor, jättefint!

    SvaraRadera
  4. Carina: Tack! Ja, det är lite snopet :)

    Roxcat: Tack!

    SvaraRadera