onsdag 30 november 2011

Loaded på dagens öga




Till dagens grönsvarta naglar vill jag matcha med skugga i samma färg. Valet föll på Loaded ur Book of Shadows vol III från Urban Decay.


Här ser ni vad jag använt: Clinique Instant Lift for Brows, kajalen Duchess från Make up Store, Full Potential Lips från Clinique i nyansen Sugar Plum, rouget rouget Azalea Blossom från MAC, palett från Urban Decay, maskaran Silfr från DUN Minerals, Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne från IsaDora, Garniers nya BB Cream Miracle Skin Perfector, Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene och Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene.

8 kommentarer:

  1. Fint.=) Riktigt snygg färg på ögonskuggan.

    SvaraRadera
  2. Åh, blir glad av dina ögon idag! Jag tror minsann att det är dags för lite färg här borta med, får köra på det på lördag! :) Då är jag äntligen ledig efter åtta dagars arbete igen. Men en positiv sak är ju att jag mår bättre nu :) Och imorn är det äntligen 1 december, det betyder luck öppning! :D

    SvaraRadera
  3. På dig är verkligen grönt skönt! Jättefint!

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt, gillar pennan till denna makeup! :)

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Dessutom ser du ut att ha ett lovely rouge, vilken fantastisk färg!

    SvaraRadera
  6. Kashaya: Tack!

    Blowfish: Roligt att höra att du gillar! Så skönt att du är friskare och har en ledig lördag att se fram emot :)

    Josephine: Tack! Duchess är toppen!

    Aida: Tack! Azalea är en goding. Jag propagerar alltid för att alla ska våga testa knallrosa rouge!

    SvaraRadera
  7. Jättefint! Var väldigt länge sen jag använde min Book of Shadows...

    SvaraRadera
  8. Emma P: Tack! Den tenderar att bli liggande här hos mig också. Den är lite för stor och har lite för mycket glittriga skuggor....

    SvaraRadera