onsdag 23 november 2011

Dagens med Golden Pond


Här har vi en tealblå sminkning från förra veckan med tjusiga Golden Pond från Lumene. Och jag är upp alldeles för sent igen. Skärpning!


Utöver Golden Pond använde jag Too Faced Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i Sweet Pink, Honey Bronze Bronzing Powder från The Body Shop Honey Bronze (färgprover), Akleja från IDUN Minerals (färgprov här), UDPP, Dark Under Eye Concealer från Lumene, Clinique Instant Lift for Brows, maskaran Silfr från Idun Minerals, 24/7 glide-on eye pencil i Flipside från Urban Decay och Beauty Base Crystal Radience Primer från Lumene.

7 kommentarer:

  1. Buhu, jag är med uppe för sent:( Men sminket är fint!:)

    SvaraRadera
  2. Uppe för sent?! Jag hade nästan just kommit hem vid 10tiden igårkväll :p Sminkningen är superfin, älskar den blå eyelinern.

    SvaraRadera
  3. Fint, är Lumene-skuggorna bra?

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack!
    Så dumt när man redan är trött...

    Honi: Oj! Hoppas du inte går upp kl 6 :)
    Tack! Flipside är en klippa i samlingen!

    Ninni: Tack! Ja, de är mycket bra!

    Josephine: Tack!

    SvaraRadera
  5. Vad tycker du om Idun mascaran? :)

    SvaraRadera
  6. Wysteriia: Jag gillar den, även om den är lite annorlunda. Recension kommer inom kort!

    SvaraRadera