onsdag 19 oktober 2011

Mera rost på klorna!



Jag tycker i grunden att man kan bära vilka färger man vill året runt. Men visst är det så att man får mer sug efter viss färger under vissa årstider! Depends 229 som ni ser här kändes kanske inte så vårig (då tänkte jag tydligen i koralltermer, nu tänker jag rost) när den dök upp i märkets vårkollektion, men nu känns den klockren. Jag gillar den betydligt bättre än 263 från höstens kollektion som jag testade häromdagen, men beror säkert delvis på att att jag letade just rostfärgat lack och inte rostrosa.

7 kommentarer:

  1. Finare än det andra lacket du hade på dig!

    Vill också bara säga att jag blir himla till mig när jag ser att du kommenterat på min blogg! Tycker det är så coolt :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker nog att det passar både till vår och höst

    SvaraRadera
  3. Blowfish: Det tycker jag också!

    Vad roligt att höra! Klart att jag både läser och kommenterar :)

    Shamrock: Det kanske inte är så olika färger då egentligen...

    SvaraRadera
  4. Jag gillar nyansen, den är inte sådär rostig att man bara tänker höstlöv utan något fint mellanting. :)

    SvaraRadera