måndag 10 oktober 2011

Kallt och brunt


Rubriken låter inte så positiv, men skuggorna är desto finare! IsaDoras trioskuggor från höstkollektionen är en fröjd att jobba med och piggar upp vilken måndag som helst.


Dagens gunkhög: bronzern Midsommar från Idun Minerals (recension här!), skuggtrion 81 Cool Browns och Light Touch Natural Radiant Makeup från IsaDora, UDPP, Touch of Radiance Blush från Lumene i nyansen Radiant Blush (färgprov här!), Clinique Almost Lipstick/Long Last Glosswear SPF 15 i Black Honey, Big Bold Mascara Super Volumizing, Clinique Instant Lift for Brows, och Too Faceds Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown.

7 kommentarer:

  1. Som vanligt väldigt vackert :)

    SvaraRadera
  2. Superfint och den där var den av paletterna jag funderade på att köpa. Men herregud, jag kan inte köpa allt jag ser och jag har handlat lite för mycket på sistone... suck.

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin och markerad makeup. Håller med om skuggorna, underbara!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar bruna toner som inte är varma. Det är så befriande onaturligt på nått sätt

    SvaraRadera
  5. Blowfish: Tack :)

    Ninni: Tack! Den är väldigt fin, men nej, man kan inte köpa allt man vill ha. Det går faktiskt inte :)

    Josephine: Tack! Ja, de är toppen!

    Kajalpennan: Ja, det är en trevlig omväxling!

    SvaraRadera
  6. Hehe, rubriken var sådär, men sminket blev fint!

    SvaraRadera
  7. Emma P: Tack! Lite dålig fantasi hos mig där :)

    SvaraRadera