tisdag 18 oktober 2011

Julens adventskalender från The Body Shop


Julen börjar med advent, och advent blir som bäst om man har en riktigt lyxig adventskalender. The Body Shops succékalender finns i tre varianter, Kalender Luxury (800 kr, värde 1100 kr), Kalender Deluxe (1000 kr, värde 1500 kr) och Kalender Ultimate (1200 kr, värde 2400). 24 dagar med hudvård, mejk och accessoarer slår choklad hur lätt som helst tycker jag! Kalendern verkar också vara ett toppensätt att få bekanta sig närmre med The Body Shops sortiment. Blir ni sugna?

16 kommentarer:

  1. Haha, jag bara känner är det dags redan igen ):

    SvaraRadera
  2. Låter spännande... Har aldrig haft en julkalender med produkter. Kanske nåt att önska sig... :)

    SvaraRadera
  3. Fick en sån på julafton av min mor förra året. Fungerar utmärkt det också :) Många små paket på julafton är rätt fint haha. Är nu sugen igen.

    SvaraRadera
  4. ÄÄÄ, så fantastiskt!! Måste ju bara ha en sådan! Varför har ingen kommit på denna idé tidigare? Helt suverän ju! Slår t.o.m. "lott"kalenderarna ;)
    //Carolin
    http://www.minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Försökte hinta min kille förra året- dags för ett nytt försök nu alltså...

    SvaraRadera
  6. Emma: Ja, visst är det!?

    Shamrock: Ja!

    Josephine: Jag också!

    Jenna: Ja, kanske redan innan jul:)

    Malin: Vilke bra julklapp!

    Carolin: Ja, det är en grym idé!

    Awesome Chemistry: Berätta gärna hur du gör om du lyckas :)

    SvaraRadera
  7. Jag har fått för mig att det är en massa som jag aldrig skulle använda i de där, som t ex sånna där tå-separerare och duschpuffar och annat krafs, så min längtan är inte så stor...

    SvaraRadera
  8. När kommer den finnas i butik?

    SvaraRadera
  9. Kommer köpa en i år igen. Hade en förra året, måste ha en i år igen ;-)

    SvaraRadera
  10. Ninni: Hrm, ja det är ju lite "köpa-grisen-i-säcken" på så sätt... Men jag är lite sugen ändå :)

    Veronika: Den finns ute november och december.

    Katrin: Det är en himla kul idé!

    SvaraRadera
  11. Det är inte massa småkraffs i dem. Ska ni ha ngn så ska ni ha den guldiga, den är verkligen värd sina penagar!! Jag vet, jag har packat en del..(jobbar på TBS) Och jag lovar, inga tåspretare heller..

    SvaraRadera
  12. Anonym: Låter ju urhärligt! Nu blir jag ännu mer sugen :)

    SvaraRadera