fredag 7 oktober 2011

Fredagsnaglar med Beetle Green istället för holo



Idag har jag tyvärr inga holofredagsnaglar för att bjuda på, bättring utlovas till nästa vecka! Det är istället 270 Beetle Green från IsaDoras höstkollektion som pryder mina klor. Ett fantastiskt fin och lättmålat lack. Här ser ni ett lager. Jag är mycket nöjd!

Misströsta inte holobristen här, klicka vidare till dessa sköna damer istället:
Sminkan
Kajalpennan
Mrs Data
Emma

Cactus
Hojta till i kommentarerna om fler håller holofanan högt även denna fredag. Nästa vecka kör vi igen!

16 kommentarer:

  1. Äh, vi kan ju låtsas att det är holo, det är ju snyggt iaf!

    SvaraRadera
  2. Men åh vad vackert! Jag som har mindre än 60 kr kvar på kontot får nog vänta på nästa lön :( Jag vill ha!!

    SvaraRadera
  3. Jag är med den här veckan också :)
    http://cactusnailpolish.blogspot.com/2011/10/kleancolor-holo-yellow.html

    SvaraRadera
  4. Jag känner mig lite mobbad... Du har hoppat över mig igen. Fast man skulle kanske maila in en länk? Jag har nog inte fattat hur det här går till... :D

    SvaraRadera
  5. Ninni: Tack!

    Carina: Jag också!

    Makeupoholic: Tack!

    Blowfish: Tack1! Det är värt att vänta på!

    Cactus: Kul! Fint med gult :)

    Sminkan: Förlåt! Jag är helt hopplös :/ Det är bra om man mejlar länk, eller länkar tillbaka så att jag ser, men meningen är att jag ska hitta också! Ditt inlägg har jag ju både läst o kommenterat (från jobbet iofs, hrm...), det är jag om är senil! Nu blir det skärpning på mig i fortsättningen!

    Dagda ser superfint ut, när jag väl kommer igång med frankningen ska jag försöka mig på ngt liknande!

    SvaraRadera
  6. Åh så snygg färg, det här måste jag skaffa!

    SvaraRadera
  7. Roxcat: Rekommenderas varmt!

    SvaraRadera
  8. Det här känns helt rätt för mig. Hurra fler nagellack till samlingen!

    SvaraRadera
  9. Lina: Tack!

    Malin: Det borde finnas hos alla!

    SvaraRadera
  10. Ett mycket fint lack... Holofredag är trevligt, men klart att man måste få variera sig lite:)

    SvaraRadera
  11. Emma P: Tack! Ja, lite variation är aldrig fel!

    SvaraRadera
  12. Så himla fint det lacket, hade det jag med i helgen - gillar :)

    SvaraRadera
  13. Fröken Frodig: Ja, det är superfint :)

    SvaraRadera