onsdag 5 oktober 2011

Dagens naglar: Chanel Péridot


Här har vi det på, Chanel Péridot, ett av världens vackraste lack. Så mångsidigt och så väldigt svårfångat.


Det kan vara foliebronsigt, eller guldigt med gröna toner...


...eller mörkt eller ljust grönt.

Havsgröna toner kan titta fram.


Det kan visa sig som högblankt rent guld...


...vara lite bruntonat...


...eller sidenmatt som höstlöv. Obeskrivligt fint. Inga bilder gör det rättvisa och jag kan inte sluta titta på mina egna naglar. Kärlek på flaska.

19 kommentarer:

  1. Tycker du fångade lacket väldigt fint!

    Péridot passar dig fint :)

    SvaraRadera
  2. Men åhhhhh.....dreggel....

    SvaraRadera
  3. Snyggt och man brukar att få rätt så många kommentarer för detta nagellack!

    SvaraRadera
  4. Det är så otroligt vackert!

    SvaraRadera
  5. Det var vackert, men priset gör det rätt avtändande tycker jag :(

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att du blev så nöjd! Njut på :)

    SvaraRadera
  7. Jospephine: Tack!

    Carina: Tack så mycket :)

    Ninni: Ja! :)

    Glitter Sisters: Jag också!

    Emma: Det är värt alla uppmärksamhet och hype!

    Lotta: Tack!

    Sminkan: J! Magiskt!

    Blowfish: Det är lite mastigt :/

    Malin: Det är himla härligt :)

    SvaraRadera
  8. Skitsnyggt verkligen! Nu är du väl glad att du köpte?:)

    SvaraRadera
  9. Emma P: Tack! Jag är mycket glad. Tack för moralsikt stöd :)

    SvaraRadera
  10. jag är nog en av få som inte är så superförtjust i det där..sett att många skönhetsbloggare är helt frälsta..hehe :D

    SvaraRadera
  11. Det är tur för min plånbok att jag inte hittar det någonstans i Malmö :)

    SvaraRadera
  12. Awesome Chemistry: Då kanske jag inte ska frest-tipsa med Kicks på Mobilia :)

    SvaraRadera
  13. Jag tillhör den lilla skaran som inte är frälst. Har inte känt mej lockad alls av Peridot, snarare av Graphite. Men efter att ha kollat in lacken idag så insåg jag att jag inte ville ha något av dom. Och tur var det för dom var slut, det var bara testflaskorna kvar :)

    Däremot kan jag mer än väl tänka mej Black Pearl och Orange Fizz där det fanns ett ex kvar av varje. OF har jag spanat på lääänge nu...

    SvaraRadera
  14. Fröken Frodig: Tur att man inte är lockad av allt man ser. Black Pearl och Orange Fizz är ju också tokfina, särskilt det sistnämnda!

    SvaraRadera