måndag 10 oktober 2011

ACO Spotless to go


ACO Spotless lanserar en reseförpackning med ett tresteg av deras populära produkter. I förpackningen finns:
Daily Face Wash, en djuprengörande och "propplösande" ansiktstvätt med salicylsyra för fet och oren hud. 30 lm, med parfym.
Daily Purifying Toner, ett bakteriehämmande ansiktsvatten som tar bort överskottsfett. 50 ml, utan parfym.
Daily Moisturiser, en fettfri gelkräm som absorberar överflödigt fettsamtidigt som den återfuktar utan att täppa till poererna. 20 ml, oparfymerad.
Jag har tidigare testat Overnight Spot Treatment, 2 in 1 Mud Cleanser/Mask och 2 in 1 Blemish Treating Moisturiser. Alla var bra och den sistnämnda är en riktig favorit! Just nu hittar jag ingen prisuppgift på kittet i pressinfon, men det kan bero på en väldigt trött hjärna...

Rättelse: Kittet är inte till försäljning, men finns att sampla på ACO Spotless Don't miss app, en ny app för att hålla koll på sociala aktiviteter, kompisar och event.

2 kommentarer:

  1. Mina svindyra dermalogica håller på att ta slut och har inte funkat så bra så att jag vill köpa om. Kanske ska testa de här? De verkar ju helt klart riktade mot mina problem. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. Malin: Hoppas att de funkar för dig!

    SvaraRadera