fredag 16 september 2011

Too Faced-tips X 2!


Ni har väl inte missat att Too Faced öppnar på NK i Göteborg? Under hela hösten bjuds det på gratis sminkning om man tittar förbi. Attans att man inte bor i Götet....


Tur att vi har Too Faced även på sydligare breddgrader! Hos Matas i Malmö för man just nu en fin gwp (gåva på köpet) när man handlar för minst 500 kr. Necessären innehåller Mini Pinpoint Mascara och Lip Injection Extreme Mini. Man får också en Mini Shadow Insurance vid köp av Too Faced för 200 kr. Skynda fynda!

Uppdatering: ElMika tipsar om en gåva-på-köpet i Göteborg också. Spana in här!

5 kommentarer:

  1. Vilka bra tips! Synd att jag bor på för högt upp och på fel sida av landet, haha!

    SvaraRadera
  2. Äh, hojta om ni behöver langning tjejer! Jag kan hålla lite utkik om de har några bra Göteborgs-erbjudanden och skriva om dem i mailen i så fall.

    SvaraRadera
  3. Josephine: Attans Tur att vi har våra fina nätshoppade paletter :)

    Ninni: Härligt! Jag såg nu att ElMika tipsar om bra Gbg-erbjudande. Mitt inlägg var schemalagt, å det kom inte med här, men kika in hos dem!

    SvaraRadera
  4. Hihi, kul att vi skrev om det typ samtidigt! Tummen upp för TF i Götet!

    SvaraRadera
  5. Karin: Ja =) Jag ska minsann lägga in en länk till ert tips också, eftersom mitt var schemalagt hade jag inte hunnit se ert tips.

    SvaraRadera