onsdag 28 september 2011

Tävling! Vinn bästa fotvårdssalvan från Foot by CCS


Nu är det tävlingsdags! Vinsten består i en av mina absoluta fotfavoriter, Fotvårdssalva från Foot by CCS (spana in min recension här!). Tävlingen är öppen för alla, med eller utan blogg. Det enda du behöver göra är att berätta i kommentarerna hur du brukar pyssla om dina fötter. Är det ofta? För sällan? I badrummet? Framför TV:n? På altanen?

Tävlingen är öppen fram till midnatt fredagen 30/9. Vinnande kommentar utses med slumgenerator. Man behöver som sagt inte tipsa i blogg, via Twitter eller Facebook, men jag blir glad om ni vill göra det!

Tack till CCS för sponsring med vinst!

15 kommentarer:

  1. Fotvård? Jo, jag tar ett fotbad då och då med lite vanligt havssalt och så mandelolja till det. Framför tvn.
    Men det bästa av allt, som sker flera gånger i veckan, är när världens bästa man, min alltså, ger mig fotmassage och smörjer in mina fötter. Ack du ljuva!

    SvaraRadera
  2. Jag pysslar om fötterna alldeles för sällan. Kommer inte ihåg när jag tog ett fotbad senast. Däremot så smörjer jag fötterna varje dag när jag duschat, helst med HTH, annars med bodylotion. Och eftersom det är direkt efter duschen blir det i badrummet!

    SvaraRadera
  3. Mina fötter är i desperat behov av vård! jag är igång 24/7 så det sista jag hinner med är fotvård nu för tiden, men jag älskar saltbad, skrubb, babyfoot, krämer osv men har nu inte tagit hand om fossingarna på över 2 månader. Pinsamt att ens visa sig utan strumpor :( Katastrof! Därför behöver jag en lockande produkt som får mig att oavsett trötthet vilja vårda fötterna ofta, speciellt nu när vinterhalvåret närmar sig.

    SvaraRadera
  4. ..tidigare älskade jag att ta långa varma bad och ta hand om fötter samtidigt.

    SvaraRadera
  5. Jag försöker göra det med jämna mellanrum, men blir inte så ofta som jag vill. Gillar att dona och göra mig mjuk och fin!

    SvaraRadera
  6. När jag sommarjobbade (och stod upp alldeles för länge i sträck i nästan grät av ont i fötterna) använde jag flitigt mintfotkrämen från TBS. Men efter det har jag slarvat något väldigt inser jag nu. Målar tånaglarna gör jag aldrig heller, trots att jag tycker att mina fötter är ganska vackra (för att vara fötter alltså). Mest av allt glad över att mina gamla vårtor från barndomen har försvunnit - tack och lov, för oj vad fula de var! När jag nu känner på fötterna så är de mycket riktigt ganska hårda och torra... Ojdå hehe

    SvaraRadera
  7. Tyvärr blir det alldeles för sällan. Men när jag gör det blir det framför tv:n med fotsalt och sedan fila fötterna. Men ett måste för mig är att ha målade tånaglar året om, annars känner jag mig "naken" och ofräsch på något sätt!

    SvaraRadera
  8. Jo, man ska ju göra fotbad ibland... men det blir aldrig av härhemma. Jag brukar ta ett par tag med fotfilen när jag långduschar (dvs när jag gör hårinpackning och peelar kroppen). Just nu har jag jättetorra fötter så de smörjer jag in varje kväll innan läggdags. Tånaglarna är alltid målade och kortklippta dock. Blir äcklad av långa tånaglar...

    SvaraRadera
  9. Brukar smörja in fötterna några gånger i veckan, filar ibland. Men borde ta hand om fötterna bättre!

    SvaraRadera
  10. Det blir väldigt sällan-tyvärr. Det blir oftare på sommaren när man är barfota och målar tånaglarna oftare. Men jag smörjer in fötterna varje kväll innan jag går och lägger mig, samt filar när det verkligen behövs

    SvaraRadera
  11. Näe.. Alldeles förr sällan får jag väl säga.. finns inte mycket tid till övers sen lillan kom till jorden.. funderar på att testa med fotbad snart och låta henne plaska med, men frågan är ju vad man ska ha i som inte är farligt för henne att få i sig..

    SvaraRadera
  12. Under vintern brukar det bli ungefär en gång i veckan. Brukar skrubba fötterna i duschen med en fotskrubb, sen tar jag ett fotbad och efter det en sväng med fotfilen! :)

    SvaraRadera
  13. Fötterna är nog det jag pysslar om mest. Fotvård/Pedikyr minst en gång i månaden. Fila lite på hälarna i duschen och smörja morgon och kväll! Finns inget bättre än silkeslena fötter :-)

    SvaraRadera
  14. Jag är lite rädd för fötter faktiskt så jag har aldrig fixat mina fötter, förutom att klippa tånaglarna. Så jag är verkligen i stort behov av fotvård. Även om det betyder att jag måste ta på fötterna, haha

    SvaraRadera
  15. Tar hand om mina fötter alldeles för sällan, blir ett fotbad lite då och då, men inte så ofta tyvärr. Då passar jag även på att fila fötterna, och vid behov filar jag även ner tånaglarna.

    Borde ta hand om mina fötter bättre så att de kan kännas mjuka och lena året om, får bättra mig helt enkelt! ;)

    SvaraRadera