tisdag 27 september 2011

Snowcrystal



Jag har inte testat lack från svenska Snowcrystal tidigare, men som den uppmärksamme såg i detta inlägget slank fina lacket 417 Black Leather (längst till vänster här) med på ett hörn. Utöver Black Leather ser ni resten av höstkollektionen här. Den består av: 476 Royal Blue, 477 Vintage Rose, 478 Caramel Brown, 472 Racing Red, 473 White Satin, 474 Classy Burgundy och 475 Metallic Pewter. Jag är himla nyfiken på märket! Vad tycker ni som redan testat?

Psst! Imorgon är det tävlingsdags här i bloggen. Missa inte det!

5 kommentarer:

  1. åh det röda :) och det rosa.. och gröna..

    SvaraRadera
  2. Stod och nosade på dem på Åhléns när jag var i Stockholm häromveckan, men det fanns ingen färg som stack ut så det blev inget köp...

    SvaraRadera
  3. skincarebymalinr: De ser fina ut! Jag är särskilt sugen på det blåa och gröna :)

    Ninni: Så är det ibland :)

    SvaraRadera
  4. Det rosa ser himla fint ut, men så fastnade jag ju för Essies rosa också, svårt val!

    SvaraRadera