tisdag 27 september 2011

Fint skimmer med elf



Idag testade jag några av de nya grejerna från elf, Cream Eyeliner (ca 36 SEK) i Coffee och Beauty School Smokey Eyeshadow Palette. De två ljusaste skuggorna ur paletten blev en prefekt jobbsminkning! Den vita är alldeles för glittrig för att jag ska känna mig bekväm till vardags, men glitterpartiklarna är lätta att skaka av från borsten.

Skuggorna satt riktigt bra och eyelinern var toppenbra (men det visste jag redan!).



Jag gjorde en sminkning med fler skuggor ur paletten för ett tag sedan, men bilderna blev superkassa. Nytt försök inom kort. Hojta gärna till i kommentarsfältet om du har en fin sminkning med elf Smokey Eyeshadow Palette att visa upp!

2 kommentarer:

  1. Riktigt fint! Jag var sminkad med samma palett fast natural idag :) älskar den som sagt!

    SvaraRadera
  2. Blowfish: Tack! Ja, den är inte dum alls!

    SvaraRadera