tisdag 6 september 2011

Declaring Indigo i dagens öga



Översta bilden är tyvärr inte från idag, men det är en snarlik sminkning. Jag blev så distraherad av alla spännande paket att jag inte hann fotografera förrän det blev mörkt (som ni ser precis här ovanför). Hur som helst sminkade jag mig med min favoritpalett från Lancôme, med morgondagens pressfrukost i tankarna.


Declaring Indigo är en av mina favoriter. Här kombinerad med blå kajal från Clinique och blå maskara från Collistar.


Det mesta här känner ni nog igen. Fråga annars!

6 kommentarer:

  1. Wow, det här blev ju kanonbra, ursnygg eyeliner!

    SvaraRadera
  2. Äntligen hann jag läsa lite bloggar och din är såklart prioriterad. :-) Många fina bilder och kul att du hänger med på "Tio tomma". Jag hinner inte blogga just nu så jag bara läser bloggar en liten stund i taget. Alldeles för mycket både på jobbet och med barnen.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för kommentaren! :) Jag älskar din eyeliner på denna bild! Riktigt het! :)

    SvaraRadera
  4. Åh, lila och guld tillsammans! Galet fint, jag vill också prova samma färgkombo!

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack!

    Ninni: Kul att höra att du tittar in här:) Men trist att du har det stressigt :/ Bloggen finns ju kvar tills det lugnat ner sig :) Heja på så länge!

    Blowfish: Tack :)

    Honi: Tack! Jag kör den lite då och då. Tur att jag hade ett gammalt "reservfoto" idag :)

    SvaraRadera