torsdag 11 augusti 2011

(Nästan brara) en produkt i dagens


I förra veckan gjorde jag en snabb sminkning med Glam Bronze Trio från L'Oréal. Jag använde den som både kinderna och som ögonskugga. Enkelt, snabbt och praktiskt!


På kinderna skuggar jag lite med den mörkaste, lägger korallfärgen på kindäpplet och highlightar kindbenet med mittfärgen.


På ögonen hade den bronsiga färgen i yttre v:et och globlinjen och mittenfärgen på inre halvan av ögonlocket och som highlighter under brynet. Lite primer, kajal och maskara behöves också, men annars fanns hela sminkningen i samma lilla ask.

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag gillar att använda en produkt så där också. Det blir himla fint resultat.

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt att ha den på ögonen!
    Och så praktiskt att ha allt i en ask!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint, en väldigt användbar produkt =)

    SvaraRadera
  4. Veronica: Tack! Jag, det blir enhetligt och bra på ngt sätt.

    Lotta: Tack! Ja, perfekt på semestern. (eller pågatåget på morgonkvisten :))

    Sminkhörnan: Tack! Ja, verkligen!

    SvaraRadera