onsdag 31 augusti 2011

Höstnyheter från Clinique #1: Repairwear Laser Focus All-Smooth Makeup SPF 15

Efter succeserumet Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector kommer en besläktad foundation, Repairwear Laser Focus All-Smooth Makeup SPF 15. Den ska släta ut linjer även över tid och skydda huden mot miljöpåverkan och sol med hjälp av antioxidanter och SPF 15. De två produkterna ska komplettera varandra, och enligt pressinformationen blir 1+1 mer än bara 2! Jag tänker mig att power-duon mest vänder sig till lite äldre kvinnor än jag själv, men jag ser fram att läsa om hur den funkar framöver.

Repairwear Laser Focus All-Smooth Makeup SPF 15 kommer i sex nyanser och kostar 360 kr för 30 ml. Släpps den 24 oktober. Någon som är sugen på ett exemplar?

3 kommentarer:

  1. Äldre kvinnor - sånna som jag, hihi!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Oh ja! Alltid sugen på Clinique.

    SvaraRadera
  3. Ninni: Ha ha :) Jag tänker inte på dig som "äldre", men det kanske stämmer just här =)

    Mrs Data: Samma här! Kommer mer i bloggen om en stund!

    SvaraRadera