torsdag 14 juli 2011

Önskepaletter #1: Too Faced Smokey Eye Shadow Collection


Kanske är det för tidigt att börja gotta ner sig i höstnyheterna, men när det kommer till paletter är det aldrig fel tajming! Därför tjuvstartas nu höstbevakningen i kategorin Önskepaletter. Först ut är Too Faceds nya Smokey Eye Shadow Collection, en klassisk Too Facedpalett som innehåller nio fina skuggor för att få till perfekta sotningar: Firefly (silvery taupe), Cloves (bronzy brown), Up In Smoke (black brown), White Lie (sugar white), Nice Ash (charcoal), Smokin Hot (matte black), In A Flash (silver shimmer), Smoking Jacket (black plum) och Smolder (matte navy). Visst bli man sugen?

14 kommentarer:

  1. Den blålila skuggan längst ned i paletten suktar jag speciellt efter...

    SvaraRadera
  2. Har man den där behöver man ju inga andra skuggor för att göra sotade ögon :) typ :)

    Svar: Jag har swatchat eyelinerna från e.l.f du var nyfiken på nu iaf :)

    SvaraRadera
  3. Inte bara lite sugen man blir på den. Jisses vad fin!

    SvaraRadera
  4. Såg den där på Too Faced site i går och blev otroligt sugen.
    Sephora har en Too Faced palett som är exlusiv för dem som är fantastiskt fin. Matta skuggor, ser lite ut som Naked eye eller Natural eye fast matt. Blir otroligt sugen!

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin!

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt snygg palett, perfekt för höstens och vinterns festligheter! :)

    SvaraRadera
  7. Är sugen på så många av Too Faced's Paletter just nu faktiskt, får vänta tills jag ser något bra erbjudande tror jag! :) Den där ser superfin ut.

    SvaraRadera
  8. Jag är riktigt dålig på att göra sotade ögon, men om jag kommer igång med det ser den här paletten perfekt ut för ändamålet!

    SvaraRadera
  9. Ninni: Ja! Den är så himla fin! Jag har en snygg topp i exakt den nyansen.

    Wysteriia: Precis :) Tack!

    Emelie: Ja!

    Lina: Den matta är också tokfin! Den kommer upp som en senare önskepalett här :)

    Lotta: Ja :)

    Josephine: Ja, verkligen!

    Honi: Jag har hört rykte om att det kommer en gwp till hösten....

    Roxcat: Den har ju guidening och allt, perfekt!

    SvaraRadera
  10. Misstänkte att den skulle hamna uppe på önskelistan, den känns lite du tycker jag ( och jag för den delen).

    SvaraRadera
  11. Min dotter är supersugen på den paletten. Hihi vi får väl se ifall den hittar hem till oss.

    SvaraRadera
  12. Lina: Vi har väldigt lik (och inte minst bra!) palettsmak :)

    Carina: Hoppas det :)

    SvaraRadera
  13. Åh, vill ha! Nej, måste ha!

    SvaraRadera
  14. Fröken Frodig: Vi får hålla tummarna för att den kommer till Sverige!

    SvaraRadera