torsdag 21 juli 2011

Just nu testas....

Jag har fixat och trixat lite här i högermarginalen, men bilder och länkar under "just nu testas". Såhär i semestertider blir raden allt längre. Man kan tycka att man borde hinna testa och recensera mera när man är ledig, men för mig är det tvärt om! När jag ofta är på resande fot vill jag ha packningen så slimmad som möjligt, då för nya stora förpackningar stanna hemma till förmån för välbeprövade miniflaskor och multiprodukter. Recensioner är dock på gång framöver. Säg gärna till i kommentarerna om det finns något ni är särskilt nyfikna på!
Nytt i menyn är...
...och mer tillkommer efterhand som jag är hemma i dagsljus med laddad kamera.

4 kommentarer:

  1. Massa härligheter helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Jisses vad du testar massor! :) Ska bli kul att se vad du tycker om grejerna!

    SvaraRadera
  3. Ninni: Inte dumt alls :)

    Helena: Tack! Jag hoppas att det funkar smidigt för alla nu. Tvingade t o m sambon att testa :)

    Honi: Rapporter utlovas!

    SvaraRadera