onsdag 6 juli 2011

Dagens med Las Brisas och Prim and Poppy



Idag slog jag till på en blå dagens med Viva la Diva-skuggan Las Brisas och passade på att prova mitt nya korallrouge från Too Faced till. Blått och korall kompletterar varandra fint tycker jag!


Jag använde rysligt bra pudret Skin Perfector Shine & Redness Eliminator från Lumene Natural Code (Min är sönder. Måste köpa ny!), Honey Bronze Bronzing Powder från The Body Shop Honey Bronze (färgprover/swatches här), nya Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Prim & Poppy från Too Faced, brunguldiga kajalen Bourbon från Urban Decay, skuggorna Las Brisas Viva la Divas sommarkollektion Ibiza Party och Bikini Line från Benefit.

5 kommentarer:

  1. Superfint och vilka fina rouge du köpte också!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Tack snälla! Jag kände mig fin :)

    SvaraRadera
  3. Det här var fina färger! Känns svalt i sommarhettan.

    SvaraRadera
  4. Somrigt och fint med korall och blått! :)

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Tack!

    Josephine: Tack! Det börjar bli lite av en favoritkombo :)

    SvaraRadera