fredag 17 juni 2011

Vinn solskydd från Cliniderm!


Nu är det tävlingsdags! I vinstpotten finns ett paket med solskydd från Cliniderm Sun innehållandes Lip Protection Sun Gloss, Light & Matifying Sun Face Gel Cream SPF 25, Ultra Light Sun Milk med SPF 20 till kroppen och Active Defence Sun Face Cream med SPF 30.

För att tävla ska du ladda upp din bästa solplats i City Sun Spots-appen (på Facebook) och sedan berätta vilken plats du laddat upp i kommentarsfältet här. Glöm inte ange giltig e-postadress i kommentaren. Att tips om tävlingen är absolut inget krav, men jag blir glad om ni vill!

Tävlingen pågår till och med nästa torsdag (110623). Vinnaren utses med slumgenerator och presenteras i bloggen under midsommarhelgen. Lycka till!

7 kommentarer:

  1. jag har tipsat om Slottskogen i Göteborg!
    victoriabang83@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag har tipsat om Espresso House i Halmstad.

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Haha, jag antar att man måste ha en smartphone för att var med och jag är alldeles för omodern för det. Men jag får tipsa iaf va? I så fall tipsar jag om Smitten i Göteborg en härligt solig varm kväll. Ett kvällsdopp är ju aldrig fel.
    :-)

    SvaraRadera
  4. Victoria och Sandra: Vad kul att ni är med! Det låter som härliga ställen :)

    Ninni: Kvällsdopp låter underbart!! Man behöver ingen smartphone för att tävla, det rör sig om en Facebook-app. Du kan både tipsa och tävla :)

    SvaraRadera
  5. hej igen!

    Victoria här igen. ville bara meddela att jag länkat till tävlingen nu från min andra blogg :)
    http://vickantavlar.blogg.se/2011/june/vinn-solskydd.html

    SvaraRadera
  6. jag har tipsat om uteserveringen vid Stora teatern i göteborg.
    vallemoller@yahoo.se

    SvaraRadera
  7. jag är gärna med i tävlingen! Jag har tipsat om stranden på marstrands familjecamping! :D

    SvaraRadera