fredag 17 juni 2011

Lika grönt på ögonen med Brite Bird




Som det matchningsfreak jag är ville jag gärna matcha mina gröna naglar igår. Jag hittade inte någon färdig färg i samlingen, så lösningen blev istället att blanda gröna Springling och turkosa Amazonite.


På ögon och kinder: Sanfiedorepaletten från Brite Bird, kajalen Covet från Urban Decay, rouget Full Bloom Ultra Flush Powder Blush Sweet Pink från Too Faced (färgprov här) och Benefits Bikini Line som highlighter.

Jag har orimligt många bronzers på gång just nu, men det är bar ahärligt! Till just denhär sminkningen var det Snow Bunny, med bronzer och highlighter i ett, som fick komma fram. Hos mig finns den i paletten The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition från Too Faced.

7 kommentarer:

  1. Härliga sommarfärger! Så fint!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Tusen tack :)

    Sminkan: Tack! Jag kände mig väldigt fin!

    SvaraRadera
  3. Brite Bird vill man ju ha mer av, så härliga skuggor!

    SvaraRadera
  4. Helena: Ja, det vill man verkligen! Jag har en lång önskelista till när man kan shoppa igen.

    SvaraRadera