onsdag 8 juni 2011

Finfina fläckar!


Så här års talas det mycket om hur man ska undvika att få fläckar av olika slag. Paradoxalt nog är vissa sorters fläckar dock hetare än någonsin - leopardfläckarna! Jag som är fräknig gillar både mina egna fläckar och leopardens. Too Faceds fina bronzers Pink Leopard och Peach Leopard har jag redan i samlingen (längst ner till vänster). Skuggpaletten Mitzah från Dior, Colossal Cat Eyes Mascara från Maybelline och Limited Edition Animalier Bronzer från Dolce & Gabana får mer än gärna göra dem sällskap.


Vill man ha lite mindre dyr och lite med lättfångad fläckig flärd rekommenderas bronzern Indian Summer och skuggan Illusion från Lumenes sommarlook Summer Delight.

8 kommentarer:

  1. Undernara saker det där, Dior dosan ser gudomlig ut!

    SvaraRadera
  2. De två understa ser ut som kakor

    SvaraRadera
  3. Dolce & Gabanas där ser ju fin ut... hihi.

    SvaraRadera
  4. Den från dior var läcker helt klart. Jag är dock inget jättefan av leopard så skulle nog inte köpa. Särskilt som den är väl pricey:)

    SvaraRadera
  5. Den från Dior var ju otroligt läcker!

    SvaraRadera
  6. Emma: Ja, vist gör den!

    Shamrock: Tänk om man kunde baka sådana själv :)

    Ninni: Den verkar vara Harrods exclusive....

    Emma P: Då verkar det helt rimligt att stå över :)

    Lina: Ja!

    SvaraRadera
  7. Alltså, Dior-bronzern står på min måste-ha-lista till sommaren. Borde faktiskt göra en riktig måste-ha-lista och inte bara en mental sådan.

    SvaraRadera
  8. Basteth: En sådan lista borde jag också ha! Du kanske kan hitta din Diorpalett i ngt lämpligt utland :)

    SvaraRadera