lördag 21 maj 2011

Veckans shoppingtips!


Veckans shoppingtips blir lite H&M-orienterade, se så mycket fint de har fått in hos sitt eget märke! Paletten kostar endast 69 kr. Jag har säkert alla färgerna redan, men om man har en mer blygsam skuggsamling skulle jag tro att man får mycket skugga för pengarna. Solpudret (49 kr) har rysligt fint mönster, läppglanset (29) har både snygg design och ser ut att lukta gott. Om lacket (29 kr) säger jag bara: Är det holografiskt? Någon som vet?

Lindex erbjuder rabatt på Jelly Kiss-stiften från IsaDora (99 kr) som jag gillar så mycket. Skynda er att skaffa Orange Blossom, Coral Punch och Merry Berry om du inte redan gjort det!


Hos Kicks har det gåva-på-köpet från Yves Saint Laurent och 35 % rabatt på utvald kroppsvård från Biotherm. Bra läge för att få tag på mina favoriter Deo Puré och Huile de Gommage Oil Therapy!


Vanliga Apoteket har "köp två solprodukter få 25% rabatt", Klubb Hjärtat har Natuvive nya läppbalsam för 69 kr styck och Boots erbjuder 3 för 2 på fotvård och After Sun på köpet vid köp av solskydd.

9 kommentarer:

  1. Du är verkligen superbra på att nosa upp fynd!
    :-) Precis min melodi!

    SvaraRadera
  2. Ännu fler fina shoppingtips! Får se ifall jag ger mig ner och köper ett nytt Jelly stift. :)

    SvaraRadera
  3. Lacket från H&M såg ut att vara glittrig och inte holo tyvärr. De har två andra lack från samma, ett blått och ett vitt, som är ävldigt snygga också!

    SvaraRadera
  4. haha inte köper du väl solpudret för mönstret, det försvinner ju snabbt

    Jag måste börja använda läppstift och läppglans - du visar alltid så fina

    SvaraRadera
  5. Ninni: Sniff, sniff! :)

    Carina: Det är alltid en bra idé!

    Lina: Attans :( Jag ska spana in dem hos dig, de är säkert fina ändå!

    Shamrock: Ha, ha, det har du rätt i :) Men jag blir frestad. Det är väl så HM har tänkt...

    Kul att du blir inspirerad att måla läpparna!

    SvaraRadera
  6. Jag har det lacket och det är inte holo men superglittrigt- i både rosa silver. Superfint. Det blåa i samma serie är jätteskirt men fint ovanpå ett annat lack :-)

    SvaraRadera
  7. Jag blir väldigt intresserad av allt från H&M, har du provat ögonskuggorna? Hur sitter dom?

    SvaraRadera
  8. Jag klämde lite på skugg-paletten igår och de är inte speciellt pigmenterade men om man inte bryr sig om det och gillar skira pasteller så funkar de nog bra om man har en primer under...

    SvaraRadera
  9. Veronica: Får nog bli en IRL-kik då!

    Lotta: Jag har tyvärr inte testat.

    Jenna: Ok, det beror ju lite vad man är ute efter då. Bra att känna innan köp!

    SvaraRadera