fredag 27 maj 2011

Recension: Tan Intensifier After Sun Lotion

Tan Intensifier After Sun Lotion från Cliniderm Sun är en lätt lotion som vårdar och återfuktar huden efter solning med vitamin E och Q10 samtidigt som den förstärker solbrännan med en lätt brun-utan-soleffekt. Den kommer i praktisk och snygg pumpflaska och kostar 139 kr för 150 ml.

Jag har använt krämen ett bra tag, och jag ämnar köpa en ny när den tar slut. Tan Intensifier After Sun Lotion är skön, återfuktar och lugnar som utlovat och ger fin diskret färg. Perfekt för en blekfis på vårkanten! Utöver detta: den luktar gott! Härligt fräscht (lite som Hydra Intense från samma märke) och inte ett enda spår av läskiga BUS-doften.

Priset placerar produkten klart utanför budgetkategorin tycker jag, men frånvaron av BUS-doft är värt en hel del för mig!
Betyg: 5 av 5

2 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen kombinationen svalkande efter-sol och lätt bus-effekt. den verkar riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Tina: Jag har inte testat ngt liknande tidigare, det är verkligen en vinnande kombination!

    SvaraRadera