lördag 21 maj 2011

Färgprover på läppstift från Ibiza Party

I Viva la Divas sommarkollektion Ibiza Party ingår sju nya färger av deras populära läppstift med skyddande vitamin E. Jag har fått möjlighet att testa 91 Summer Queen och 92 Chill Out.

Det första, Summer Queen, känns lite för ljust för mig. Cool och concealeraktikgt om du vill uppnå den looken, men som sagt för ljust för mig. Chill out är också ljust, men härligt koralligt. Detta kommer att bli en sommarfavorit hos mig. Man får ett riktigt trendhett och skönt stift för 65 kronor! Här ser ni dem på:






Övriga färger: 96 Manana, 90 Madonna, 93 Red Night, 94 Laguna och 95 Shame On You. De flesta stiften här ser för bruna ut för att passa mig, men Red Night ska jag ta mig en titt på när jag springer på det i butik. Några stift från Ibiza Party som lockar dig?

2 kommentarer:

  1. Chill out ser ut som ett perfekt sommarstift, läckert! :)

    SvaraRadera
  2. Josephine: Det är extremt snyggt!

    SvaraRadera