tisdag 3 maj 2011

Electric Tuesday


Idag försökte jag muntre upp en orimligt gråtråkig tisdag med knalliga Electric längs övre fransraden.


Jag använde också Clinique Quick Blush i Peach-in-a-pinch, UDPP, Touche Èclat från YSL, Clinique Instant Lift for Brows, Clinique High Impact Mascara, IsaDora Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne och Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Balm i Mega Melon (spana in den på här!).


Extra uppmuntring: lite tulpaner från Park Avenue, särskilt till er stackare som har snö igen. Bilden är skamlöst snodd av min syster.

6 kommentarer:

  1. Ljuvlig eyeliner och ljuvliga tulpaner! Usch, idag snöade det i Göteborg, inte lika ljuvligt...

    SvaraRadera
  2. Pennan från Urban Decay är läcker :)

    Snöade tyvärr även här i Stockholm, men till helgen är våren här för att stanna! Hoppas jag ;)

    SvaraRadera
  3. SV: Tack! Ja, jag tycker nog det är lite lättare faktiskt!!!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Ska hämta ut paketet från dig idag, förresten, det ska bli så spännande! :-D

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Knalliga färger kan verkligen muntra upp en!
    Superhärlig bild på tulpanerna, man blir glad av den!

    SvaraRadera
  6. Ninni: tack! Usch och fy för snö i maj!

    Carina: Tack! Jag hoppas också på vår i helgen!

    Des: Tack! Härligt att höra att det kommit fram!

    Lotta: Tack! Kul att höra :)

    SvaraRadera