tisdag 5 april 2011

Swatches: IsaDora Khaki Bronze


IsaDorakvartetten Khaki Bronze från sommarkollektionen Jungle Fever har ni redan sett många gånger i dagens öga. Nu är det dags för en närmare titt och färgprover!



Här ser ni alla fyra skuggorna, på UDPP på handryggen. Bilderna är klickbara.

Färgprover på Bronzing Powder i Bronze Tan och Glow Stick Bronzer i Bronze Kissed, Crystal Gloss Stick i Coral Rose, Combat Khaki och In The Army hittar ni genom att följa länken i respektive produktnamn.

7 kommentarer:

  1. Den gröna skuggan är fin, älskar grönt och bronze på sommaren :)

    SvaraRadera
  2. Gillar den paletten :) Några av mina vänner köpte den efter att ha testat min :)

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja, den är verkligen fin!

    Carina: Jag också! Den är superfin!

    SvaraRadera
  4. Jag tittade på denna paletten häromdan på Kicks, verkligen jättefin! Dom skimrar så fint! Fast jag köpte inget, trots extrapris.(tänk att jag klarade det!)

    SvaraRadera
  5. Lotta: Oj, det måste har varit svårt att stå emot :)

    SvaraRadera
  6. Jeg købte den fra Kicks fordi jeg synes vældig godt om farverne.. Jeg må desværre sige kvaliteten og holdbarheden på øjnene skuffede mig.

    SvaraRadera
  7. Sarah: Tråkigt att hållbarheten gjorde dig besviken! Jag tycker att kvaliteten hos IsaDoras skuggor är riktigt bra nuförtiden! Använde du en primer under?

    SvaraRadera