lördag 16 april 2011

Shoppingtips!


Fram till den 3 maj finns denna fina Cliniquegåva hos Kicks. Gåvan innehåller Moisture Surge Extended Thirst Relief, Turnaround Concentrate, 7 Day Scrub Rinse-Off Formula, High Impact Lip Colour SPF 15 i färgen Extreme Pink, Color Surge Eyeshadow Duo i färgen Beach Plum, och High Impact Mascara i svart.


Hos Kicks finns också ett liknande erbjudande från Estée Lauder som ser fint ut! Kicks är ju nuförtiden även en webshop (himla bra!), och om man gillar att shoppa från nätet har två brittiska webshoppar schyssta erbjudanden inför helgen: Beautybay erbjuder 15% rabatt på stora delar av sortimentet med koden SUNSOUT och HqHair bjuder på OPI-lacket Conquistadorable om man köper ett annat OPI-lack, och ett extra överlack om man köper två OPI-lack. Bra deal!

7 kommentarer:

  1. Jag gillar dina shoppingtips!

    SvaraRadera
  2. Jag vill verkligen handla nya lack, men mina naglar är hopplösa.Jag får ingen ordning på dem. Tack för tipsen

    SvaraRadera
  3. Åh, tack för beuatybay tipset, nu måste jag in och kika, haha.... ;)

    SvaraRadera
  4. Underbara tips :) Beautybay vågar jag mig inte in på igen.. Sist hittade jag ett Essiekit som jag nu är så jäkla sugen på :p

    SvaraRadera
  5. Lotta: Jättekul att höra :)

    Shamrock: Har du provt IsaDoras Second Nail? Det är superbra! Recension här: http://skimmerskuggan.blogspot.com/2011/02/recension-isadora-second-nail.html

    Josephine: Lite rabatt är aldrig fel :)

    Honi: Det är lisvfarligt ;)

    SvaraRadera
  6. Såg den där Cliniquegåvan på Kicks och blev så sugen. :) Är sugen på att testa deras skuggor och läppstift.

    SvaraRadera
  7. Carina: Jag har ju en hel hoper, och de är kanonbra!

    SvaraRadera