lördag 5 mars 2011

Veckans shoppingtips!


Sajten Matas.se är äntligen uppe! Den är inte helt uppdaterad (kolla klubberbjudnaden här), men jag tycker ändå att det verkar lovande. Framför allt säljer Matas Too Faced och GOSH. Vårens kollektion från GOSH finns på plats i butik i Malmö. Den ser pastellig och fin ut!

Åhléns har de fått in en vårnyhet från Lumene, nämligen fina krämskuggor i tub. Jag återkommer med mer info om dem i ett separat inlägg!



Kicks har bland annat gwp:s (gift with purchase) från Clarins, Estée Lauder och Helena Rubenstein.

Lite lacktips på också: Lindex säljer två Mavalalack för 69 kr och Kicks kör "ta tre betala för två" på lack från Depend. Kolla för all del in även förra veckans tips, många av dem är fortfarande aktuella!

6 kommentarer:

  1. Jag hade ingen aning om att Matas fanns så långt norrut som i Varberg, då kanske jag har en chans att hitta lite GOSH på närmre håll!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul! Jag gillar Matas, alltid roligt att spana in när man är i Malmö:)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Krämskuggorna vill jag kolla närmare på, och Matas också. Har saknat en svensk hemsida från dom! Synd dom lade ner på Caroli, jag trivdes bäst i den butiken.

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att Matas äntligen kommer till Sverige, jag har en massa goshgrejer som jag inte velat skriva så mycket om eftersom det nästan inte går att få tag på i sverige!

    SvaraRadera
  5. Roxcat: GOSH är verkligen värt en närmre titt!

    Emma P: Jag också! Det är ett väldigt trevligt ställe!

    Lotta: Jag visste inte ens att de funnits på Caroli! Det är himla bra med en svensk sida!

    Jag ska knåpa ihop lite mer fakta och bilder kring krämskuggorna inom kort!

    Honi: Det är väldigt trevligt! Jag vill gärna läsa mer om GOSH hos dig!

    SvaraRadera
  6. Fröken Frodig8 mars 2011 kl. 19:53

    Jag tjatar som alltid om Velvet touch-pennorna från GOSH, men dom är ju så braaa! Mascaran Wonder volume är också super. Har testat ett par andra mascaror men dom var lite av en besvikelse, fast Wonder volume köper jag igen och igen.

    SvaraRadera