tisdag 8 mars 2011

Nyfiken på Lumene Radiant Touch Cream Eye Shadow


Lumene lanserar just ny en nya krämögonskugga som heter Radiant Touch Cream Eye Shadow. Den finns i nyanserna Nougat Glow, Nude Glow, Satin Glow och Velvet Glow. Alla nyanserna innehåller pärlemorskimmer och ska dessutom skydda huden mot exempelvis torr luft och föroreningar med hjälp av arktisk ametist.

Skuggorna appliceras bäst med fingertoppen och resultatet ska bli mycket hållbart. Jag är nyfiken på om Radiant Touch Cream Eye Shadow kan ersätta mina gamla favoriter från IsaDora, och kanske även fungera som bas för andra skuggor. Lumenes ögonprimer är riktigt bra, så det ligger när till hands.

Radiant Touch Cream Eye Shadow har 90% "naturligt innehåll" och är fria från både parabener och doftämnen. De kostar 115 kr för 9 ml. Jag är nyfiken, vad säger ni?

5 kommentarer:

  1. Jag känner ett visst Ha-begär... Alla färgerna ser fina och användbara ut!

    SvaraRadera
  2. Låter spännande, kikade lite snabbt på dem förra veckan men han inte med att swatcha dem. Ska kika på dem närmre någon dag!

    SvaraRadera
  3. Själv har jag en utgången krämskugga från Nivea som är en storfavorit, så jag välkomnar den här nyheten! :-)

    SvaraRadera
  4. Alltid spännande med krämskuggor:)

    SvaraRadera
  5. Lotta: Ja, de ser väldigt användbara ut!

    Lina: Jag hann inte heller swatcha. Måste göras!

    Marie: Alltid trist när favoriter utgår, vi får sätta vårt hopp till dessa!

    SminkJante: Ja!

    SvaraRadera