torsdag 17 mars 2011

Grönöga



Idag var jag grönsminkad. Jobbdiskret, men ändå grön! Jag är verkligen fast i khakitrenden. Det är så fina och bärbara färger!


Dagens gunk: High Impact Mascara, Almost Powder Makeup SPF 15 från Clinique, palettenKhaki Bronze från IsaDora Jungle Fever, Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne, mineralrouge i färgen Peach Quratz från Maybelline, Caffeine Roll-On från Garnier, Crystal Gloss Stick i Coral Rose, Clinique Instant Lift for Brows, en urgammal kajalpenna från Lancôme ochIsaDora Waterproof Eye Shadow i Seaweed Green som ögonbas.

4 kommentarer:

  1. Tjusigt! Jag tycker att du passar riktigt bra i grönt! Paletten blir jag mer och mer sugen på, trots att jag har liknande nyanser hemma, hihi ;)

    SvaraRadera
  2. Josephine: Tack! Jag trivs bra i grönt :) Paletten är en riktig hit!

    SvaraRadera