måndag 7 mars 2011

Färgprover på Collistar Italian Look


Jag har fått möjlighet att stifta närmare bekantskap med några av gobitarna ur Collistars vår- och sommarkollektion Italian Look. Vi kör igång med lite färgprover direkt!


Ögonskuggstrion kommer i en lyxig guldförpackning och skuggorna känns, efter snabb swatchning, pigmentrika och krämiga. Här ser ni Eye Shadow Trio Wet & Dry i kombinationen Trendy. Lite ovanlig komposition tycker jag, men trevlig. Den blå och den gula skuggan är välpigmenterade och metalliska. Den lila (som är mer lila än vad det ser ut här) är lite mindre intensiv. Bilderna är klickbara.


Tecnico Eye Liner i turkosgrönmetallicfärgen Turqoise ser fantastisk ut! Den kommer att bli flitigt använd i sommarnatten! Att döma av hur länge den satt kvar på min handrygg trots handtvätt och smörjning verkar den extremt hållbar.


Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Blå maskara är hett! Dagens öga med Three-Dimensional Supermascara Blue utlovas inom kort!

4 kommentarer:

  1. Åhhh din lyllo du fick precis de produkterna som jag har suktat efter att få testa.

    Nja förutom den blå mascaran då... har aldrig testat en blå mascara och är inte säker på att det skulle fungera med mina brunmelerade ögon med stänk av grönt i.

    SvaraRadera
  2. Fina grejer! Nu blir jag sugen på blå mascara!

    SvaraRadera
  3. SminkJante: Ja! Kan inte fatt att jag inte tänkte på att skriva ut det :) Det är riktigt 80-taligt, jet settigt och fint!

    Carina: Jag är säker på att blå maskara är coolt på dig också! Jag hävdar ju att det passar alla ;)

    Lotta: Ja, jättefina!

    SvaraRadera