torsdag 3 mars 2011

Brush with Fashion BoHo Beauty på!



Igår visade jag de två paletterna från The Body Shops vårkollektion Brush with Fashion. Först ut att testas blev Boho Beauty. Jag har använt alla fyra skuggorna. New Nude mellan globlinje och brynben samt i inre ögonvrår, Vintage Apricot på större delen av ögonlocket, Haute Chocolate längst ut i yttre v:et utsuddad med Boho Brown i yttre v och globlinje. Skuggorna var lättjobbade och satt bra. Värd att nämna är också den medföljande borsten, det är sällan just medföljande borstar är något att ha, men den här var riktigt bra!


Utöver paletten: Clinique Quick Blush i Peach-in-a-Pinch, mineralfoundation Almost Powder Makeup SPF 15 också från Clinique, UDPP, Lash Dooubling Mascara, YSL Touche Èclat och Clinique Instant Lift for Brows. Kajalen som följde med paletten använde jag också, den heter Rich Brown.

7 kommentarer:

  1. Jättefint! :) Jag gillar verkligen de där paletterna.

    SvaraRadera
  2. Ögonvitorna lyser ovanligt vita o fina - ngt för trötta dagar för att se lite piggare ut man känner sig. Fräscht !

    SvaraRadera
  3. Mycket fint! Färgerna klär dig jättebra!

    SvaraRadera
  4. Emilie: Tack! Det är superpaletter :)

    Kerstin: Tack! Ja, jag trodde först att det rödtonade bruna inte skulle funka på mig, men precis som du säger blev det riktigt frsächt! (Snyggt namn du har :) )

    Ninni: Tack!

    Lotta: Tackar :)

    SvaraRadera