onsdag 16 februari 2011

Nyfken i en strut på Cliniques nya färgade dagkräm


Clinique kommer inom kort med en ny färgad dagkräm, Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF 15. Ett av mina favoritmärken och en av mina favoritprodukttyper. Vad kan gå fel?! Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF 15 ska ge en "daggfrisk strålande look med naturlig täckning" och samtidigt återfukta huden. Det låter nästan för bra för att vara sant! Jag återkommer med mer info om produkten när jag inte är helt groggy av jobbkurs och tågresor.

Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF 15 släpps den 28 mars och kommer i fyra nyanser (hoppas verkligen att någon av dem passar!).

2 kommentarer:

  1. Det låter som det skulle kunna vara något för mig också.

    SvaraRadera
  2. Linda: Det kan det säkert vara! Jag ska testa så fort jag får chansen!

    SvaraRadera