måndag 28 februari 2011

Försiktig petrol




Idag har jag varit diskret petrolblå på ögonlocken. Looken blev mjukare av att jag glömt ta med mig en petrolblå kajal, och istället fick köra vidare med olivgröna Stash som varit min huskajal på sistone. Det blev helt okej ändå tycker jag! På kinderna har jag den rosa delen ur Baked to Last på själva kindäpplena, toppat med persikodelen på kinbenen.


Lancôme Pop'n Petrol Palette, kajalen Stash och kommer från Urban Decay och rouget Baked to Last i färgen 02 Coral från The Body Shop.

6 kommentarer:

  1. Tycker det blev väldigt snyggt, vardagsdrama...

    SvaraRadera
  2. Fint med kajalen trots att det inte var "meningen". Läckert! :)

    SvaraRadera
  3. Undrar om inte alla faktiskt passar i petrol, det är en underbar färg!

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack!

    Josephine: Tack! Det blev inte så dumt :)

    Ninni: Det tror jag också!

    SvaraRadera
  5. Fröken Frodig1 mars 2011 kl. 19:10

    Himla snyggt, precis min smak när det gäller färger.

    SvaraRadera