fredag 11 februari 2011

Alla hjärtans dag-tävling med IsaDora!


Lagom till alla hjärtans dag den 14 februari kommer IsaDora med fina minikit innehållandes storsäljaren Perfect Moisture Lipstick, Express Star Gloss och Wonder Nail i matchande färger.



Här ser ni Valentine Love Kits i Rose (lacket i Bardot Pink, stiftet i Satin Pink och glosset i Reflecting White), Pink (lacket i Smashy Cerise, stiftet i Vivid Pink och glosset i Reflecting Bloom) och Red (lacket i Summer Red, stiftet i Summer Red och glosset i Reflecting White).


Nu har du möjlighet att vinna ett kit i kombinationen Vivid Pink. Du tävlar genom att:
  • Kommentera i detta inlägg. Glöm inte ange e-postadress!
  • Extra vinstchans om du länkar i din blogg eller tipsar om tävlingen via Twitter eller Facebook.
Lycka till och glad alla hjärtans dag!

Uppdatering: Tävlingen avslutas vid midnatt mellan söndag 13/2 och måndag 14/2.

20 kommentarer:

  1. Åh, vilken trevlig tävling! Brukar aldrig få något från sambon på alla hjärtans dag så detta vore verkligen kul att vinna.

    zara_m@spray.se

    SvaraRadera
  2. Oj klart jag vill vinna, håller tummarna stenhårt:-)

    ajlitza@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Ett fint litet kit... klart man är med! :-D
    mybeautyspots75@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Får jag detta glittriga set på alla hjärtans dag,
    skulle jag bli superglad! :)

    Klart jag vill vara med och tävla.
    Mvh Annika (aniika@spray.se)

    SvaraRadera
  5. Ohhh jag vill vara med såklart! :)

    honiblogg@gmail.com ! :)

    SvaraRadera
  6. KUL! Jag passar på att vara med! Du har min e-postadress! :)

    SvaraRadera
  7. I min familj har vi födelsedagsbarn på Alla hjärtans så det blir inte mycket av romantiken. Men med ett lite rosa läppar kanske man kan få några bonuspussar i alla fall så jag är gärna med och tävlar!

    eposten sp98mikkow@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är jättegärna med och tävlar!
    Mejladress: maja.noren[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Lätt att jag är med :D *håller tummarna*

    SvaraRadera
  10. Vilket gulligt set! Klart jag vill vara med och tävla :)

    prima_ballerina__@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är med!
    //Mari
    maan84atpassagen.se
    mariand84 på Twitter

    SvaraRadera
  12. Åh, vill ha! Självklart är jag med och tävlar! :D
    louise.bertilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Finaaaa;)
    ajla_m78@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Helt såld på alla kitten! Love them!
    najki92@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. super fin blogg, klart jag vill vara med och tävla :)
    frida.1996@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med :) Har länkat på facebook:

    http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=497114931228&set=a.215886266228.130604.611426228

    fridapaulsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. De här kiten är så söta, jag är gärna med och tävlar =)
    roxcat at gmail dot com

    SvaraRadera
  18. Är också gärna med och tävlar :)

    bowdeni@hotmail.com

    SvaraRadera