måndag 24 januari 2011

Too Faced Glitter Glue & Glamour Dust


I vårkollektionen Look of Love från Too Faced finns flera riktigt läckra och söta godbitar. Jag har fått möjlighet att testa två av dem och nu tänkte jag presentera dem för er.

Som jag skrivit om tidigare lanseras två nya varianter av populära ögonskuggsprimern Shadow Insurance, Shadow Insurance Glitter Glue och Shadow Insurance Candlelight. Glitter Glue är en extra klistrig primer som ska låsa fast glitter och skimmer och samtidigt få det som ligger ovanpå att glittra ännu mer. Den är ofärgad och oskimrig själv, men efter ett första snabbtest måste jag säga att den gör sitt jobb riktigt bra. Den är verkligen klistrig!


Glamour Dust Glitter Pigment är en ny serie lösa skimrande skuggor som kan bäras ensamma eller över andra skuggor för att få dem att skimra lite extra. Än så länge finns det fyra färger, Blue Angel, Pink Fire, Nude Beam och Glampire. Mitt exemplar är vackra Pink Fire. Jag försökte fotografera ett litet färgprov, men det vill sig inte riktigt. Ni får se den på inom kort istället!

9 kommentarer:

  1. Är otroligt sugen på att prova primer och Glampire! Tycker dock att de svenska priserna lite höga, ialla fall när det gäller primern.
    Vad jag kan se så har ine kollektionen kommit till de brittiska webshoparna.

    SvaraRadera
  2. Väldigt väldigt spännande :) Är också väldigt nyfiken på Glitter Glue!

    SvaraRadera
  3. Jag är jättenyfiken på pigmentet!

    SvaraRadera
  4. Glitter glue låter onekligen intressant,

    SvaraRadera
  5. Lina: Priserna är onekligen saftiga i Sverige... Man får passa på när det är erbjudande!

    Honi: Den verkar som sagt kanonbra!

    Maya: Jag ska försöka visa det så bra jag kan!

    Josephine: Mer bilder kommer!

    Linda: Jag ska hårdtesta!

    SvaraRadera
  6. Jag ska också ge mig på och testa Glitter Glue och pigment från Too Faced, ska bli riktigt spännande!

    SvaraRadera
  7. Kul grejer att prova, framför allt primern!

    SvaraRadera
  8. Sofia: Du har något att se fram emot :)

    Emma P: Ja, väldigt spännande!

    SvaraRadera