torsdag 27 januari 2011

Rockstar, Bordello och Pink Fire



Idag gjorde jag en lilarosa sminkning med skuggorna Rockstar och Bordello ur Urban Decays Book of Shadows vol III. Över dem testade jag Too Faced Pink Fire. Pink Fire var snygg även som topping och highlighter.


Utöver skuggorna använde jag Too Faced Leopard Complexion Perfecion Kit, Shadow Insurance Glitter Glue och UDPP (en på var öga, vad gör man inte för vetenskapen!), rouget Azalea Blossom från MAC, kajalen Rockstar, Instant Lift for Brows, mineralfoundation från Clinique, Lash Doubling Mascara, Touche Èclat och Smashbox O-Gloss på läpparna.

5 kommentarer:

  1. Jättesnyggt. Jag gillar de lite milda lila tonerna

    SvaraRadera
  2. Snygg sminkning! Kul att du också visade Rockstar:)

    SvaraRadera
  3. Fint med ljusa lila nyanser! Vårigt!

    SvaraRadera
  4. Alexandra: Jag också :)

    Shamrock: Tack!

    Emma P: Tack! Ja, Rockstar är alltid trevlig :)

    Sminkan: Tack!

    SvaraRadera