söndag 2 januari 2011

Juldagsöga



Jag har fortfarande inte hunnit visa alla julsminkningar från förra (!) året. Här ser ni juldagens öga som gick i guld och brunt.


Jag använde favvoskuggorna Benefit Bikini Line och Twice Baked och Baked ur Urban Decays Get Baked-palett. Kajalerna (också UD) heter Baked och Bourbon.


Till kinderna använde jag ur Sculpt and Shape Powder i Bone Beige/Emphasize från MAC och som rouge blandade jag båda färgerna i ur Baked to Last i färgen 02 Coral från The Body Shop.

4 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt du klär otroligt bra i färgerna.

    SvaraRadera
  2. Jättefint, konstigt nog ser det ut som olivgrönt i min skärm men det gör inget!

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt! Hos mig ser det antikguldigt ut. ;D

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack!

    Ninni: Tack! Det är nog mest bruna och guldiga toner, men lite antikigt eller olivigt kan det säkert se ut :)

    Sminkan: Tack!

    SvaraRadera